Stránky

pátek 27. září 2013

Rtěnková tutto - TAG



Na víkend jsem jsem pro vás připravila trochu delší čtení a ještě více fotek. Poděkujte za něj milé eM :), která vytáhla na denní světlo rtěnkový tag a předala mi pomyslný štafetový kolík. Trochu jsem při předávce znervózněla, jaké bude konečné číslo. Věděla jsem, že bude trochu vyšší. A ano, v konečném součtu je vysoké, ale co už, rtěnky k ženám patří!
Tak jdeme na to.

Drogerie
V první lajně máme drogeriové kusy. Vezmeme to hezky zleva: v jarní bláznivé whisper horečce jsem ukořistila odstín 160 Rose of Atraction, na léto a na takové to "domácí mazání" v pohodě, ikdyž hydratační textura nic moc. Další čtveřice jsou dolcezzy od Gabrielly Salvete v odstínech 13 Rosa Satinata, 05 carezza scarlata, 10 pesca a 20 caramello. To jsou podle mého jedny z nejlepších hydratačních rtěnek alias rtěnkobalzámů dostupné v drogerii. Další dvojice jsou oblíbené Lip Seduction od Dermacolu, odstín 02 a 03. Předposlední kus je Ultimate Color od Catrice v odstínu 240 Hey Nude. Poslední v řadě je ikonická rimmelka Kate v odstínu 07.


Druhá lajna jsou zástupkyně high-endu nebo méně dostupných značek
Vrchní řada zleva: první pětice jsou zástupkyně Guerlain - Rouge G v odstínu 23 Geisha, Rouge Automatique odstín 162 a 120 Coq d'Or, Kiss Kiss v odstínech 568 Rose Malicieux a 570 Rose Impudique. Další kousek je YSL Rouge Volupté - odstín 01. Poslední zlatý kus je Estée Luder Pure Color Lasting - odstín 183 Sugar Honey a hned vedle ní je od Estée Lauder Pure Color 61 Pink Parfait. Předposlední je Chanel Rouge Coco v odstínu 77 Jersey Rose a poslední je má téměř nejoblíbenější Rouge Coco Shine 54 Boy.
Spodní řada zleva: Miss Pupa - odstín 501 Kiss Me, tester Dior Addict Ultra Shine - odstín 650, tester Dior Addict Lipstick - odstín 454 Parisian Chic (taky jedna z top). Další je už téměř vysloužilá Clarins a ze štítku už dokážu vyčíst jen odstín č. 18. Laurendor - StageLine v odstínu 42. Poslední dva kousky to už jsou jen takové srandičky v podobě minirtěnek. Tu první jsem dostala v balíčku od Margaretky a je to moc krásná matná klasická červená od MUFE v odstínu 42 a poslední už téměř vintage miniaturka Guerlain Kiss Kiss odstín 10.


V konečném součtu jsem se dostala na číslo 24 a 2 mini.
A teď už k otázkám, které jsem dostala od eM.

Jaká byla Tvoje úplně první rtěnka?
To si už horko těžko vybavuju, ale pokud se mnou pamět nehraje nějakou vtipnou hru, tak by to měla být nějaká no name z Polska v super cool cyklamenové barvě s nekontrolovatelným množstvím třpytek. Samozřejmě mi děsně slušela, jak jinak:D

Jaká je Tvoje oblíbená značka rtěnek?

Vypadá to, že Guerlain a taky že ano, ale není to tak, že bych kupovala jen drahé rěnky. Víceméně se jedná o odměnu, kterou si čas od času naordinuju a naštěstí musím říct, že se rtěnky nekazí ani nevysychají a jsou stále v top stavu. V případě Guerlain se mi občas podařilo narazit na výprodejové akce na elninu , proto je jejich počet vyšší. Z hydratačních miluju Rouge Coco Shine, Dior Addict Shine a drogeriové dolcezzy od Gabrielly Salvete. Ty mají moc příjemnou pečující texturu, ikdyž výdrž není nic moc, o obalu raději pomlčím, tak pro tu příjemnou texturu a hodně příjemnou cenu je ráda doporučím.


Jaká je Tvá nejoblíbenější rtěnka?

Na to se mi špatně odpovídá, není jedna. Oblíbenkyň mám několik a jedná se vetšinou o sezónní záležitosti. Z hydratačních už zmiňované Rouge Coco Shine v odstínu 54 boy  a pak Dior Addict Shine - 454 Parisian Chic. Z červených pak 120 Coq d'Or od Guerlain
 










 



 










Jaký druh rtěnky máš nejradši (konzistence)?

Jednoznačně hydratační, prostě pro ten pocit, to je jasné. Ovšem pokud rtěnka vyloženě nevysušuje a nedělá šupinkový teror, tak je mi konzistence vcelku volná.

Jaký druh naopak nevyhledáváš?

Tak tady budu stručná. Lesky. 

Která rtěnka je tvá nejnovější?
No zrovna před necelým týdnem jsem si po dlouhé době koupila nějakou dekorativku a tentokrát přibyla dolcezza v přirozeném karamelovém odstínu 20.

Kolik rtěnek máš momentálně ve své kabelce?
Po kabelkách se mi potulovaly 4 kusy. Normálně bych o přesném čísle neměla ponětí, až tento tag mě donutil prohlídnout kabelky a najít všechny.

Jak skladuješ své rtěnky?

Krom těch pár kusů, které se mi poflakují po kabelkách, což nelze označit slovem skladování, zbytek docela spořádaně ukládám do plastové supr krabice z Ikea. Stojí tady hezky vyrovnané jako vojandy a připravené kdykoliv posloužit:)


Jaké rtěnky si plánuješ pořídit?

Otázka by měla znít, jaké rtěnky plánuješ spotřebovat, než si pořídíš další:) Momentálně nemám neodolatelné nutkání kupovat rtěnky. 

Kupuješ si odlišné odstíny nebo spíše podobné? Jaké odstíny preferuješ?

V nude a přirozených barvách si kupuju podobné. V červených, ale těch nemám zas tolik, mám větší diverzitu. Nesluší mi a proto nekupuju fialové, vínové a teple hnědé odstíny.

Mění se Tvá rtěnková paleta s ročními obdobími nebo spíše s příležitostí? 

Mění se jak s ročním obdobím, tak s příležitostí. Se sezónou si většinou oblíbím cca 3 kusy na denní nošení a ty pak točím. V létě to jsou často sheer rtěnky nebo rtěnkobalzámy, na podzim textura houstne a barvy získavají na intenzitě. Totéž platí o zimě. Na jaře sahám nejčastěji po nude a něžných narůžovělých odstínech. Příležitost nepodléhá stejnému trendu. U té většinou přemýšlím o volbě rtěnky a snažím se ji co nejlépe sladit.
Tuhletu Rouge G čas od času provětrám právě na nějakou tu příležitost a nebo ji použiju jako stain. Nanesu si ji na bříško prstu a pak ji vmasíruju do rtů, výsledný efekt není tak intenzivní a lesklý. Dá se tedy použít i na denní nošení.

Ladíš make-up s rtěnkou? Tzn. jemnější líčení očí - výrazná rtěnka a naopak. Případně ladíš rtěnky i s outfitem či laky na nehty?
Ano, snažím se u výrazných očí (to ale mívám opravdu málokdy) o vyvážení v podobě tlumeného nebo jemného odstínu rtěnky. Většinou však oči nelíčím výrazně a to si pak můžu dovolit výraznější rtěnku. Co se týče oblečení, tak se o určitý soulad s líčením snažím. 

Používáš rtěnky denně nebo jen na speciální příležitosti?

Denně. Jinak bych si nedokázala jejich počet sama před sebou omluvit.

Kterou rtěnku nosíš nejméně?

Tak třeba tu miniaturku od Guerlain mám jen ze sentimentu a už skoro není v použitelném stavu. Rtěnku Stage Line od Laurendoru jsem zatím moc nepoužívala, ale věřím, že její čas teď na podzim určitě příjde. Taky YSL Rouge Volupté nepoužívám často. Ovšem ne proto, že by měla nějakou chybu, naopak textura je geniální a skvěle hydratační (na úkor výdrže, ale to už tak bývá), chyba je na mé straně, v né zrovna dobře zvoleném odstínu, se kterým jsem se úplně netrefila. V zimě a v předjaří, kdy jsem opravdu bledá, mi dělá lehce mrtvolné rty.

Máš nějakou svou vysněnou rtěnku, kterou by sis jednou chtěla koupit?

Vyloženě vysněnou momentálně nemám. Lépe řečeno sen o Rouge Coco jsem si už splnila. Příležitostně bych ráda vyzkoušela rtěnky od Laury Mercier a tyto se mi obzvlášť líbí.

Většině rtěnek, které jste dnes měly možnost vidět, jsem už samostatný post věnovala. Pokud vás nějaká zaujala můžete se přes štítky nebo hledání na ně mrknout. Přiznám se bez mučení, že jsem byla líná linkovat odkazy. Snad se Vám dnešní článek líbil a pokud jste ho dočetly až do konce, tak máte moje sympatie a obdiv! Zároveň doufám, že jsem dostatečně ukojila eMinu zvědavost:) Teď bych asi měla někoho "tagnout" a ráda to udělám. Pokud to ještě neudělal někdo jiný, tak velice ráda bych omrkla rtěnky Levandule (Lutensové) a nejlépe na rtech. Tak výstavní rty se hned tak nevidí, navíc Levandule je rtěnková:)


Krásný víkend s rtěnkou nebo bez vám přeje

tuttobene:)

14 komentářů:

  1. YSL máme stejnou! Krásné rtěnky a dost se odstínem podobají těm mým. Krásně jsi to zpracovala a moc dobře jsem si početla. Chystám ten můj také, bude příští týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Jsem zvědavá na naše společné styčné body. První dva bychom už měly - YSL a podobné odstíny. Těším se na příští týden:)

      Vymazat
  2. Tak tomu hovorim luxusna zbierka tutto :D za seba rozhodne odporucam rtenku clarins de prodige :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Tu Clarins si od Tebe pamatuju. Dík za tip, příležitostně na ni mrknu:)

      Vymazat
  3. ÁÁÁÁÁÁCH. Zrovna teď? Hledám zrovna nějakou krásnou rtěnku na podzim. Moc se mi líbí rtěnka od Guerlain. Hooodně inspirace :)))

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jelstli jsem inspirovala budu jen ráda:)

      Vymazat
  4. Páni, krásná sbírka! Také mám Lip Seduction a nemůžu si ho vynachválit.. Lesky taktéž nesnáším a ze všeho nejraději na rty mažu balzám :)
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud balzám, tak opravdu dporučuju GS dolcezzy, nevydrží sice tolik jako lip seduction, které jsou taky bezva, ale GS jsou rozhodně více pečující:)

      Vymazat
  5. Já to věděla :-), že to prostě bude super! Samozřejmě zvědavost je ukojena na maximum!!! Tím že čtu všechno, co napíšeš tak jsem věděla o některých rtěnkách, ale bylo hrozně fajn si to přečíst a zkouknout hezky pohromadě, spousta inspirace, spousta!!! Dostalo mě, že máme 2 shodné odstíny Dolcezzy a vůbec podobné názory...Je vidět, že Tě rtěnky baví a že jim rozumíš a to je pak radost pro nás čtenáře :-). Máš jednou tolik větší sbírku než já, u mě zatím chybí ten high-end, což taky příjde, zvlášť co jsem shlédla tolik inspirace :-)). Moc se mi to líbilo. Tak si užij krásný víkend!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, tak to je fajn, že sis početla:) Stejně si myslím, že se Ti rychle sbírka zdvojnásobí, v tomhle ohledu jsou blogy mor:D Hlavně ať se Ti rozrůstá ku radosti! Tobě taky krásný víkend!

      Vymazat
  6. Uzasny post! :D Tolko peknych ruzov, najviac sa mi paci Rouge G Geisha, ta farba je krasna :)
    Guerlain ruze su najlepsie :)
    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Geisha je na podzim jak dělaná.

      Vymazat
  7. Coq d'Or a Geisha jsou nádherné! Kde na to jako mám brát? :D Hlavně mne fascinuje obal Geishi! A jsem ráda, že jsme tě inspirovala k novému úlovku ;) (GS Caramello)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...