Stránky

úterý 18. února 2014

Clarins - Opalescence Face and Blush Powder

 Určitě už některé z vás netrpělivě čekáte na avizovaný post o Clarins  - Opalescence. Do parfumérií se dostala jarní limitka - pudrová kompaktní paletka, kterou lze použít jako pudr, tvářenku nebo konturu.

 Základ pudru je neutrální světle béžový. Dva větší teple hnědobéžové puntíky lze skvěle použít ke konturování, chce to jen trochu pevnou ruku a užší štětec k nabrání. Dva menší růžovo cihlové puntíky lze použít jako tvářenku, pro mě jsou ale samostatně téměř nenabratelné, ale berte v úvahu, že jsem člověk netrpělivý a neustále spěchám, i s líčením, takže tpělivým to určitě půjde a vůbec se nad tím nebudou pozastavovat.
 Na další fotce se vcelku věrně povedlo zachytit barevný odstín jednotlivých pudrů.
 Ve všech třech barevných škálách jsou přítomné subtilní zlaté třpytky, krom toho zlatého proužku, který se vine tvářenkou. Ten ovšem po prvním přejetí štětcem vezme za své. Je nalisován jen v nejvrchnější vrstvě. To ale vůbec nevadí, na výsledném efektu, který pudr dělá na pleti, se to nijak nepromítne.

 Pudr je jemně mletý, velice dobře ulpívá na štětci, takže práší minimálně. Na pleti vytváří hebký finiš, působí měkce až sametově, ale ne zcela matně. Zlaté mikro třpytky odrážejí světlo, takže vytvářejí iluzi lehce zářící, opaleskující pleti. Uživatelsky je opravdu maximálně příjemný. Navíc výdrž je opravdu jedna z těch výrazně lepších. Přestože si občas sahám na tvář, po čtyřech hodinách vypadá téměř stejně, jako po nanesení a tak po šesti začíná pomalu z tváří mizet. Na další fotce jsem nanášela jako tvářenku, i když jsem přejížděla po celém panu, zaměřila jsem se na nabrání růžových a béžovohnědých odstínů. Nakonec jsem si tu práci dala:)
 Paletku jsem samozřejmě vyzkoušela i jako pudr, snažila jsem se co nejvíc vyhnout tmavším odstínům. Finiš na pleti je opravdu takový, jako jsem popisovala výše. Barevně si ale ještě měsíc či dva počkám. Momentálně jsem na něj trochu světlá a budu muset počkat, až se mi pleť lehce opálí.

 Balení a samotné zalisování pudru je povedené. Součástí paletky je zrcátko a červený saténový pytlíček. Opálově lesklý obal je sice náchylný k opatlání, ale to se dá lehce setřít.

 Zaujaly vás jarní novinky v parfumériích? Vybraly jste si mezi nimi? Krásné úterý vám přeje
tuttobene:)

31 komentářů:

  1. Ááách... ta je krásná! Přiznám se, že jsem limitky z parfumérek ještě neobhlížela, ale za složení všech zkoušek jsem si objednala tvářenku od Kika. A už se nemůžu dočkat, až mi dorazí domů. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není nad to se odměnit:) Tak ať dlouho nečekáš a tvářenku máš doma co by dup!

      Vymazat
  2. Jéj Tutto, vidím ťa prvýkrát na fotke a musím teda povedať, že si krásna žena. Veľmi ti sekne aj odtieň rúžu. Čo sa týka jarných noviniek, tie ešte nemám dobre odsledované ani v parfumériách, ani v drogériách. Zatiaľ som zaznamenala len to, čo zo mňa vykuklo na fb. Clarins robí tieto púdre/lícenky vždy krásne a samozrejme ani táto tvoja nie je výnimkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hohó, dmu se pýchou, děkuju:) Já v pudrech dlouho dávala přednost (a stále mám moc ráda) meteoritkám. Na tento mě upozornila kamarádka, možná bych ho i přehlédla nebo bych mu minimálně nevěnovala takovou pozornost, což by byla určitě škoda.

      Vymazat
    2. Přesně tak, já sem nechodím až tak pravidelně, bo nestíhám, takže tě vidím prve a ty jsi strašně krásná, fakt! Jako pudr taky boží, ale já teď budu mít celý den před očima tvůj obličej. Asi to vypadá trochu ujetě, ale já za to nemůžu, jsem váhy, my jsme na to estetično :-)))

      Vymazat
    3. Jako že se mi povedla personalizace produktu. Teď na Tebe vždy u stojanu s Clarins vykoukne tutto:-)))
      Teď vážně, samozřejmě že mě pochvala těší,obzvlášť od vah! Děkuju:-)

      Vymazat
    4. Však jo, to mají z toho, že nemají žádnou pořádnou reklamu :-) Si nepamatuju, kdy jsem viděla nějaký pěkný promo na Clarins. Měli by ti zaplatit :-)

      Vymazat
  3. Mýlim sa alebo je to tvoja prvá foto na blogu? Krásna si! A práve čítam koment od Eli a presne to isté ma hneď napadlo, že farba rúžu je božská a veľmi ti pristane. Aký to je? Chcem ho:) Po limitkách ani novinkách neprahnem, je mi to tak trochu jedno a kupujem vtedy keď potrebujem a čo ma v danej chvíli zaujme, inak vyzerá krásne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:) Fotka první není, ale je fakt, že mých fotek je tu jako šafránu:) Rtěnka je L'Oreál Caresse odstín 301 Dating Coral (myslím, že někdy v lednu jsem na ni dělala samostatný post) To je za poslední dobu jedna z nejlepších rtěnek z drogerie, kterou jsem si koupila.
      Teda máš můj obdiv, že kupuješ co potřebuješ nebo co Tě zaujme. Můj problém je ten, že mě toho zaujme někdy až zbytečně hodně:o)

      Vymazat
    2. Tak je pravda, že rúž nepotrebujem, ale ten tvoj sa mi vážne páči a taký odtieň nemám a neviem či odolám. To ako asi nie:D Skôr to myslím tak, že kupujem len toľko, koľko som schopná spotrebovať a iba veci, ktoré budem pravidelne používať. Rúž vynosím:)

      Vymazat
    3. Vynosíš, tím jsem si jistá. 301 je maximálně slušivá, navíc hydratační, tím pádem výdrž nijak závratná, alespoň se s ní člověk může co chvíli natřít:)

      Vymazat
  4. To je tak strašně pěkné! Je škoda, že zlatý proužek zmizí, to by mě asi i mrzelo... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, překvapená jsem byla, ale nakonec mě to nemrzí:)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Jo a pudr moc hezký a hodil by se. Ještě takto nafoť meteoritky.

      Vymazat
    2. Děkuju mnohokrát, od Tebe to zvlášť těší:)
      No to bych ráda, ale meteoritky jsou zakleté, ty se vyfotit kompaktem nedají. To budeme muset probrat někdy naživo:)

      Vymazat
  6. pridávam sa k jasavým komentárom vyššie.. ako éterická víla :)
    no a clarins ma nesklamal. je snáď ešte krajší, ako som si ho predstavovala. aach

    OdpovědětVymazat
  7. Tutto!
    Na poslední fotce jsi nebezpečně hubená! Hned s tím přestaň!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pošli mi moravské müsli a já to hned napravím:o)

      Vymazat
  8. Vypadá nádherně! Nervy na to používat ji bych asi neměla, kord v případě té tvářenky ale jako celek je určitě povedená:-)

    Le-Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dá se použít jako tvářenka, pokud přejedu přes všechny odstíny a tak je to i na fotce. Výrazněji růžovo - cihlovou bych už musela opravdu cíleně přejíždět jen přes ty malé puntíky a to je pro mě trochu nešikovné.

      Vymazat
  9. Teda,ty mas smrnc! A pudrik taky. Moc pekne,zprvu se mi libila,ale ted jsi me asi uz presvedcila :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásná věcička tutto, já nemůžu moc pudrovat, tak většinou jen zálibně koukám na tyhle věci, ale zrovna tahle věcička by se možná při troše snahy dala použít jako a la jemný bronzer, což teda není od věci - barvy mám poslední dobou fakt málo a hodně uvažuji, že začnu konturovat a přibarvovat :-). Jinak jaro vyhlížím v drogeškách, do parfumerek cesta dlouhá tam teda ne, ale musí tam být jaro krásné :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě i jako bronzer, hlavně ty tmavší puntíky. Neboj to jaro v parfumérkách doženem:) Případně ohlídneme léto, ale tak snad se uvidíme dřív:)

      Vymazat
  11. Jsi krásná žena!
    Pudřík vyhlíží elegantně, díky, musím ho mít:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju.
      Rozhodně ho nenechej bez povšimnutí:)

      Vymazat
  12. Práve dnes som ju skúšala v parfumérke a dlho zvažovala, či púdrik vziať alebo nie. Nakoniec som ho tam nechala, lebo sa mi zdal byť potmavý. Síce nie som bleduľa, trocha som sa tej farby "zľakla". Ty si teda spokojná... Uvažovala som, či to nie je teda skôr bronzer, ale toho bronzu by mi veľa nedal. Normálne mám ťažkú dilemu. Ach.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Momentálně je pro mě nositelný právě jako kontura a tam oceňuju, že nemá výrazný shimmer, nebo jako tvářenka. I kdybych se vyhla barevných spotům základ je pro mě v téhle části roku tmavý. Myslím, že od pozdního jara do podzimu bude akorát. A to já se za bleduli považuju. Ne teda ultra, to bývalo, ještě před pár lety (s věkem dostávám barvu:), ale stále jsem světlý typ. Pokud nejsi vyloženě sněhurka a nebo nemáš vyrazně růžový podtón pleti (paletka se kloní spíš k teplé části spketra), tak bych velké obavy neměla

      Vymazat
  13. No tak to je nádhera a já jsem kolekci ještě nikde neobjevila, tak to budu muset zítra rychle vyrazit :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...